A Detext Empordà volem aconseguir la confiança total dels nostres clients, de manera que satisfem les seves expectatives en relació al nostre servei de venda, instal·lació i manteniment d’equips de detecció i extinció d’incendis. Alhora, treballem amb constància per assolir els requisits dels clients i els de les certificacions de qualitat amb què treballem.
Per aconseguir els nostres objectius i la vostra satisfacció, ens centrem en els següents aspectes fonamentals:
- Implantar i promoure, a tots els nivells organitzatius i estratègics, el sistema de gestió de la qualitat com a element fonamental per tal d’assegurar el nivell de qualitat òptima de la nostra tasca.
- Basar el funcionament dels processos en el cicle Planificar-Fer-Verificar i actuar de manera que hi hagi un seguiment constant de l’acompliment per aconseguir una millora contínua.
- Definir els objectius i indicadors anuals i el seu seguiment per part dels responsables i la direcció.
- Definició correcta i precisa dels processos a seguir en totes les unitats organitzatives.
- Definició correcta de les responsabilitats, les funcions i les relacions entre el personal que realitza, dirigeix i verifica qualsevol treball que afecti o pugui afectar la qualitat del servei.
- Definició i compliment de tots els requisits legals i altres aplicables a la nostra activitat.
- Vetllar pel manteniment de la correcta traçabilitat en els nostres processos i productes.
- Anàlisi i avaluació de riscos i oportunitats dels diferents processos.
- Anàlisi i gestió de les desviacions observades amb intenció correctiva.
- Establir els mecanismes per detectar les necessitats, expectatives i la satisfacció de les parts interessades, a través d’una comunicació regular i constant.